Luni, 29-04-2024, 10:54:57 | Bine ati venit Anonim | Inregistrare | Login
RSS

Sound Of Speed Club

Principala » 2009 » Martie » 18 » Bentley Continental GT - modelul 2009
17:23:43
Bentley Continental GT - modelul 2009
Deşi vârful de gamă Bentley Continental GT Speed are 600 CP, cei de la VW consideră că are sens oferirea unei versiuni ceva mai puţin dopată.

De fapt, vorbim despre formula iniţială în care a fost lansat Bentley Continental GT, cu un motor W12 twin-turbo de 560 CP, demaraj 0-100 km/h în 4,8 secunde şi o viteză maximă de 318 km/h. Ceea ce, faţă de versiunea de top Continental GT Speed, înseamnă cu 40 CP mai puţin, cu 0,5 secunde mai mult la demaraj şi cu 8 km/h mai puţin pentru viteza maximă.

Cu alte cuvinte, indicativul Speed aduce foarte puţine lucruri în plus pentru unul dintre cele mai sofisticate grand tourisme de lux din lume.

Pentru 2009, maşina este virtual aceeaşi, un ochi neavizat făcând foarte greu distincţie între versiunea "normală" şi Speed. În partea frontală, lui Continental GT îi lipseşte grila împletită din spoiler, iar jantele sunt de numai 19", cu un design sobru. Şi cam atât.

Interiorul este cu adevărat princiar, pielea pretenţioasă şi lemnul de esenţă rară fiind îmbinate într-un stil destul de clasic, pigmentat cu tuşe de aluminiu şi, normal, cele high-tech.

La nivel tehnic, acest British Grand Tourer a beneficiat cam de tot ce se putea din vistieria Volkswagen. Tracţiunea este integrală, cu diferenţial central Torsen, fiecare punte beneficiind de diferenţiale răcite prin radiatoare proprii. Cuplul de 650 Nm este împărţit pe punţi 50:50, cu posibilitatea de variere totală cu ajutorul programului avansat ESP.

Cutia de viteze automată ZF beneficiază de program de schimbare secvenţială a celor 6 trepte, pretându-se de minune cuplului obţinut de la o turaţie extrem de joasă, doar 1.600 rpm.

Motorul, deşi rezultat din alăturarea a două propulsoare V6, are toate componentele reproiectate şi optimizate, fiind foarte compact, iar suporţii de pe caroserie sunt ranforsaţi cu Kevlar, asigurând lipsa vibraţiilor. Sistemul bi-turbo, de origine KKK, elimină cunoscutul "turbo-lag", iar sistemul de evacuare a fost gândit pentru a conferi o tonalitate impunătoare motorului.

Electronica de la bordul lui Bentley Continental GT poate fi rezumată în câteva date concrete: atât indicative, cât şi cifre.

Indicativele se referă la multitudinea de sisteme de siguranţă:

  • ABS
  • HBA (Hydraulic Brake Assist)
  • EBD (Electronic Brake Distribution)
  • ASR (sistemul de control al tracţiunii)
  • ESP Bosch 5.7 (sistemul de control al stabilităţii)
  • MSR drag torque control - în timpul frânei de motor, modulează decelerarea pentru a evita blocarea roţilor în caz de teren alunecos

Dacă vorbim de valori, este suficient să amintim că

  • toate cablurile însumează aproximativ 3,2 km
  • greutatea totală a acestora este de 50 kg
  • numărul de microprocesoare necesare este de 70
  • maşina are 35 de uniăţi individuale de control a diverselor funcţii
  • sistemul de comunicare electronică se face prin intermediul a 3 reţele CAN (Control Area Network), cu o viteză de transfer de 500 kB/s
  • reţeaua principală, prin fibră optică, are o viteză de 4,2 MB/s
  • numărul de indicatori analizaţi în fiecare secundă este de 2000
Caroseria este deosebit de rigidă, fiind utilzate cele mai noi tehnologii: sudură cu laser sau utilizarea adezivilor din domeniul aeronautic. Aerodinamica este adaptată pentru vitezele foarte mari, cu un cX de 0,32, în timp ce suspensia pneumatică coboară garda la sol automat cu 15 mm la viteze de peste 160 km/h. Oprirea maşinii este asigurată de imensele discuri de frână (405 mm în faţă / 335 mm în spate), pentru care a fost nevoie de jante de 19" şi pneuri high performance 275/40 R 19.
Categorie: AUTO | Vizualizari: 1178 | Adaugat de: uN1kTuL | Raging: 0.0/0
Total comentarii : 1
00+0
1. Oxowew (19-06-2014)
Since this guy is a GT3 car, there's not much chance of seineg it at Le Mans. That's a rung below the GTE cars that run there now. Right now GT3 is the hot category for privateer teams competing in Europe and Asia; no fewer than five or six different series use the spec, and a couple series (like Grand-Am GT and VLN) use a spec very similar to GT3.As far as endurance events, you're probably more likely to see him at the 24hr races at Spa, Dubai and the Nurburgring, and potentially in the newly combined Grand-Am / ALMS series, depending on how their classes shake out. Also while it's probably borrowing pretty heavily from Audi Sport's parts bin, and the R8 LMS is also a GT3 car, this car probably isn't just an R8 in window dressing. For one thing it looks like the Conti would have to stretch everything behind the B-pillar to accommodate the R8 s mid-mounted engine. But the proportions are still the same as the roadgoing Conti, which is front-engined.As far as seineg one of the VW brands at Le Mans, don't forget that Porsche still has plans to enter the series in 2014 with a prototype car.


Answer:

Doar utilizatorii inregistrati pot comenta
[ Inregistrare | Login ]

Forma intrarii

Categoriile sectiunii

AUTO [120]
Noutati despre auto
VAND/CUMPAR [1]
ANUNT!
AUDIO [5]
SISTEME AUDIO
Video [14]
Sound Of Speed [5]
Despre CLUB
TUNING AUTO [24]
ASTRA ASIGURARI [1]
Aveti nevoie de o asigurare??

Cautare

Calendar

«  Martie 2009  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Sondajul nostru

Ce gen de soferi te enerveaza cel mai mult in trafic?
Total of answers: 50

Prietenii site-ului

Statistica


Total online: 1
Anonimi: 1
Membru: 0