16:53:08 Audi A6 facelift - test in RO | |
Vine noul model
Seria 5. Chiar anul acesta. Noul E-Klasse a sosit deja. Probabil, Audi
consideră că actualul A6 le va face faţă până la apariţia unei noi
generaţii. Eu sunt de acord.
Acum câteva luni de zile, am condus un A6 facelift S-Tronic cu motor
de entry level, dar suficient de dotat încât să nu mă gândesc prea mult
la cei doar 136 de cai-putere ai propulsorului 2.0 TDi. Ce-i drept,
ştiam mult prea bine că maşina, în sinea ei, era capabilă de lucruri
mult mai măreţe. Spre bucuria mea, am petrecut recent câteva zile alături de un 3.0 TDi Quattro, versiune despre care aş putea spune că reprezintă un A6 ideal. Lăsând la o parte RS6 sau S6, această maşină nu este atât de orientată spre dinamică încât să-ţi doreşti una cu motor pe benzină foarte puternic, precum un 3.0 TFSI sau chiar un 2.8 FSI. Din punctul de vedere al ţinutei de drum, al performanţei, economiei şi comportamentului pe depăşiri, cei 500 Nm îţi fac viaţa mult mai uşoară decât ţi-o imaginai iniţial. Cât despre sistemul de tracţiune integrală Quattro... e mai bine să-l “ştii acolo” decât să te bazezi doar pe cele două roţi din faţă. Plus că astfel ai mai multă aderenţă nu doar în condiţii de vreme rea, ci şi pe viraje, atunci când le abordezi mai viguros decât ar trebui. Audi A6 nu a fost şi nu este la fel de sportiv precum Seria 5, însă e genul de limuzină care-ţi oferă aproape aceeaşi încredere atunci când te apropii de limită. Cu o viteză maximă de 250 km/h şi un sprint de 6,8 secunde până la sută, A6-le s-a comportat ireproşabil atât prin trafic, cât şi la drum întins. Pentru un demaraj mai în forţă, ai nevoie de TFSI-ul de 3,0 litri menţionat mai sus, însă nu şi dacă îţi doreşti un consum redus de combustibil. La capitolul confort, pe lângă dotările standard, modelul condus era echipat cu cruise control adaptiv, lane assist, side assist, surround sound de la Bose, CD changer şi DVD player, comenzi vocale, volan multifuncţional şi multe alte tehnologii. Side assist-ul este destul de eficient, căci are o avertizare mai “luminoasă” decât cea a noului E-Klasse, care-ţi oferă doar un triunghi mic pe exteriorul oglinzilor laterale şi un mărunt martor pe bord. În cazul lui A6 facelift, nişte lumini dreptunghiulare încep să clipească haotic în momentul în care un autovehicul îţi ocupă aşa-zisul unghi mort. Poţi să fii sigur că îţi va atrage atenţia. | |
|
Total comentarii : 0 | |
AUTO
[120]
Noutati despre auto
|
VAND/CUMPAR
[1]
ANUNT!
|
AUDIO
[5]
SISTEME AUDIO
|
Video [14] |
Sound Of Speed
[5]
Despre CLUB
|
TUNING AUTO [24] |
ASTRA ASIGURARI
[1]
Aveti nevoie de o asigurare??
|