Principala »
2009 » Iulie » 22 » Noul Opel Astra, modelul care va incerca detronarea Golf-ului
16:59:36 Noul Opel Astra, modelul care va incerca detronarea Golf-ului |
A
sasea generatie a lui VW Golf domina vanzarile in clasa compacta, dar
competitia adevarata va fi pe piata dupa Salonul Auto de la Frankfurt
din aceasta toamna. Este vorba de noul Opel Astra, un model asteptat si
cu sanse reale de a pune probleme intemeietorului clasei compacte.
Opel
are asteptari mari de la noul model Astra. In conditiile unei piete in
criza si in conditiile in care GM vrea sa scape de Opel printr-o
vanzare, sansa si stabilitatea celor de la Opel sta in mare
parte in succesul noii Astra. Cel putin la nivel vizual, noua Astra a
atras deja atentia, iar daca se si comporta in utilizarea reala cum
spun cei care au creat aceasta noua generatie, Golf-ul va fi amenintat.
Farurile
si grila sunt evident inspirate de la Insignia, dar partea frontala are
personalitate datorita liniilor simple, curate, care plac si datorita
cursivitatii aspectului. Linia laterala ne arata un plafon puternic
plonjat, dar se remarca si aparitia a doua geamuri laterale
suplimentare la extremitati, pe langa geamurile portierelor. Stopurile
rotunjite au acum o parte si pe hayon, iar luminile acestora au forma
unor sageti.
La
interior se poate vedea o mare asemanare intre plansa de bord a noii
Astra si cea a modelului situat o clasa mai sus, Insignia. Practic,
consola centrala este doar la nivel de detaliu diferita de cea a
modelului Insignia, iar tabloul de bord este aproape identic. Chiar si
volanul este acelasi la ambele modele, posibil usor mai mic ca
dimensiuni la Astra.
Masina va putea fi echipata cu 4 propulsoare pe benzina
si 4 turbodiesel, acestea fiind cuplate la cutiie de viteze manuale cu
5 trepte (pentru motorizarile mai mici) si 6 trepte pentru motoarele
mai mari. Opel va introduce si o noua cutie automata. Motoarele pe
benzina livreaza puteri intre 100 CP si 180 CP. Va debuta si un nou motor
de 1,4 litri, turbo, care produce 140 CP si care va inlocui actualul
motor aspirat de 1,8 litri, ca parte a strategie de downsizing.
Propulsoarele diesel, cu capacitati intre 1,3 si 2 litri, livreaza
intre 95 CP si 160 CP.
|
Categorie: AUTO |
Vizualizari: 563 |
Adaugat de: uN1kTuL
| Raging: 0.0/0 |