16:41:06 Ford Focus RS - Dinamică şi Buget | |
Am rămas la apăsarea butonului "POWER" de lângă schimbător. Operaţie pe care am făcut-o cu emoţie, din scaunul Recaro aşteptându-mă să fiu învăluit de un zgomot racing, iar maşina să se zguduie, ca un adevărat utilaj de curse. Aşadar "push the button". Rezultatul? Complet normal. Motorul turbo cu cinci cilindri se pune în mişcare discret, iar ţevile de eşapament nu explodează într-un concert asurzitor. Se aude un foarte mic duduit din spate, care, într-un fel, te pregăteşte pentru ceva. Însă încordarea de la început nu îşi are sensul - Ford Focus RS porneşte, pur şi simplu, ca o maşină cuminte. Asta înseamnă că la fel se şi comportă? Nicidecum. Într-o primă fază, cea a acomodării cu maşina, se remarcă uşurinţa cu care se poate conduce Focus RS, la regimurile mici şi medii de turaţie. Ambreiajul este aproape delicat (deşi nu m-ar fi deranjat să necesite o apăsare hotărâtă), timoneria cutiei perfectă. Doar direcţia este puţin mai grea, aşa cum îi şade bine unei maşini sportive. Fiind un turbo, este normal ca primii kilometri să o iau uşurel, până când uleiul şi apa ajung la temperatura optimă. Iar, în aceşti primi kilometri, Focus RS se comportă aproape ca un Focus normal - uşor de condus, manevrabil, dar, foarte interesant, destul de confortabil. Jantele de 19" şi suspensia mai tare mă aşteptam să îmi dea şuturi în ficat de la primii metri. Însă nivelul de confort, pe drum nu tocmai plan, este incredibil de bun. Dar uite că indicatoarele din partea superioară a consolei centrale îmi arată că temperatura a ajuns la valoarea optimă. | |
|
Total comentarii : 0 | |
AUTO
[120]
Noutati despre auto
|
VAND/CUMPAR
[1]
ANUNT!
|
AUDIO
[5]
SISTEME AUDIO
|
Video [14] |
Sound Of Speed
[5]
Despre CLUB
|
TUNING AUTO [24] |
ASTRA ASIGURARI
[1]
Aveti nevoie de o asigurare??
|
« August 2009 » | ||||||
Ln | Mr | Mrc | Joi | Vn | Sa | Dm |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |